Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Yutskevych S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Yutskevych S. 
Feature of D16AT aluminium alloy deformation relief evolution under variable amplitude loading [Електронний ресурс] / S. Yutskevych // Наукоємні технології. - 2013. - № 2. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2013_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 604.911 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Yutskevych S. 
Hidden sequences in results of tests identifying [Електронний ресурс] / S. Yutskevych // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 3. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_3_15
Описано метод і загальний алгоритм програми для пошуку в експериментальних даних серій, які відповідають заданому рекурентному співвідношенню. Запропоновано пошуково-аналітичну модель, відмінну від існуючих моделей пошуку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.167 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Yutskevych S. S. 
Optical fixing features of crack initiation moment during bending fatigue [Електронний ресурс] / S. S. Yutskevych, I. I. Dzhavadova, M. D. Mazur // Проблеми тертя та зношування. - 2019. - № 1. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2019_1_7
Одним із важливими напрямом вивчення процесу втоми авіаційних конструкцій є дослідження зародження тріщини. В першу чергу це обумовлено тим, що сучасні авіаційні конструкції створюються за принципом допустимого пошкодження, який передбачає можливість експлуатації повітряного судна з наявним пошкодженням при умові, що таке пошкодження в інтервалах між плановими роботам з технічного обслуговування не розвинеться до критичного значення. Зараз існує багато різноманітних методів контролю втомних тріщин: акустичний, магнітний, електромагнітний, радіаційний, оптичний та ін. Кожний метод має свої переваги та недоліки. Для дослідження моменту утворення втомної тріщині в статті було запропоновано методику оптичної фіксації з використанням цифрової фотоапаратури. Для вирішення проблеми збільшення прояву втомної тріщини на поверхні зразку було запропоновано використання чорнильного перманентного покриття та використання цифрової обробки одержаних зображень за відповідним алгоритмом. В результаті втомних досліджень для підвищення ефективності фотофіксації тріщини пропонується використовувати мікроконтролер Arduino, який дозволяє синхронізувати положення зразка у найбільш відхиленому положенні, що відповідає максимальному розкриттю тріщини із роботою затвору об'єктива фотоапарату. Інша суттєва проблема, яку вирішували при використанні фотофіксації була вібрація стенду із значними коливаннями за амплітудою при заданому збільшені об'єктиву камери. Для забезпечення стабілізація фотографій було застосовано алгоритм у середовищі Matlab, який здійснював вирівнювання фотозображень по відповідним характерним точкам на поверхні зразка. Запропонована авторами методика оптичної фотофіксації зародження втомної тріщини є ефективним способом вирішення поставленої задачі із застосуванням непрофесійного та недорогого обладнання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.249 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Bouraou N. 
Applications of neural networks for crack initiation and propagation monitoring in aircraft structures [Електронний ресурс] / N. Bouraou, S. Yutskevych, А. Kompanets // Авіаційно-космічна техніка і технологія. - 2021. - № 4(спецвип.2). - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2021_4(spetsvip
Своєчасне виявлення втомної тріщини на конструктивних елементах літака є основним завданням в контексті забезпечення безпечної експлуатації ПС за принципом допустимого ушкодження. У зв'язку з цим велика увага в авіації приділяється методам неруйнівного контролю, що вимагає застосування спеціального устаткування з залученням висококваліфікованого персоналу. Але зараз можна спостерігати, що для спрощення процесу виявлення тріщини та мінімізації помилки людини перевагу надають технологіям, здатним навчатися виявляти дефекти. Технологія самонавчання закладена в програмі з виявлення тріщин, принцип дії якої базується на роботі нейронної мережі (НМ). Це надає змогу підвищити чутливість виявлення дефектів в межах, визначених технічними характеристиками обладнання, яке використовується для моніторингу стану конструкції. На відміну від багатьох інших систем виявлення пошкоджень на основі машинного навчання, розроблена система, може виявити та виміряти тріщини без використання складних датчиків. Однак запропонована система вимагає наявності пристрою для фотофіксації. У порівнянні з аналогічними візуальними системами, розроблена система може працювати з дуже зачумленими зображеннями та при цьому виявляти тріщини до 0,3 мм. Для цього використовується веб-камера з сегменту середнього класу з характеристиками дозволу 1920 x 1080, що робить технологію доступною. Всі модифікації в конструкційній схемі камери були пов'язані зі зміною фокусної відстані, реалізованої шляхом зміщення лінзи по відношенню до матриці. Для втомних випробувань використовувалися компактні зразки з дюралюмінієвого сплаву Д16Т із боковим концентратором. Циклічне навантаження проводилося за постійної амплітуди на вигин із коефіцієнтом асиметрії R = -1. Для вимірювання довжини тріщин на оброблених зображеннях розроблено програму візуального контролю на основі згорткової НМ та алгоритму ковзного вікна (АКВ). Для навчання алгоритму було використано близько 4000 образів. АКВ послідовно аналізує невеликі області зображення. Одна за одною області зображення вибираються та відслідковуються на наявність тріщин за допомогою згорткової НМ. Області з виявленими тріщинами запам'ятовуються АКВ, а в кінці роботи системи вони об'єднуються та відображаються для маркування тріщин на повному зображенні з метою верифікації дефекту людиною.
Попередній перегляд:   Завантажити - 568.587 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського